Exam PTD 23 November, ini link semakan peperiksaan PTD M41 2016

Mahukan info pantas? Nak nota rujukan jimat 72 jam masa study, contoh soalan dan jawapan, format terkini Nov 2017 dan penerangan setiap seksyen terus ke hp anda?

Join Channel Khas Telegram Rujukan PTD kami sekarang =>

https://t.me/tipslulusptd

Sah! Akhirnya SPA telah mengumumkan tarikh peperiksaan online Pegawai Tadbir Diplomatik, akan diadakan pada 23 Novemver ini. Kepada semua calon yang tertunggu-tunggu dari awal tu, apa kata anda semak dahulu sama ada nama anda terpilih untuk menjalani exam ini. Di bawah merupakan link semakan peperiksaan PTD untuk sesi 23 November 2016. Kepada yang terpilih tahniah kami ucapkan. Ada sesuatu yang menanti anda di akhir artikel ini nanti. Hint: Kami akan jimatkan masa ulangkaji anda! Kepada yang tidak terpilih untuk sesi kali ini jangan risau, anda masih boleh cuba lagi dalam sesi yang akan datang. Jangan cepat putus asa ya.

 

Exam PTD 23 November, ini link semakan peperiksaan PTD M41 2016

Exam PTD 23 November, ini link semakan peperiksaan PTD M41 2016

 

Semak keputusan semakan peperiksaan PTD di sini ⇒ http://e-semakanntt.spa.gov.my/

 

Anda terpilih? Tahniah sekali lagi! Ok, sekarang anda belum boleh gembira lagi. Ini sebenarnya masa untuk anda mulakan ulangkaji. Nak ulang kaji apa? Mesti peningkan tak tahu nak mula dari mana. Anda sekarang ini mesti sedang nervous dan takut. Apatah lagi bila dengar cakap-cakap orang atau dari calon exam PTD yang lepas lagi mengatakan yang exam ni susah. Memang ianya dijalankan secara online, tapi jawapannya anda tak boleh senang-senang Google! Calon exam PTD memerlukan ilmu dan pengetahuan yang secukupnya untuk jawab exam dengan cemerlang. Namun begitu jangan risau, macam yang kami cakap dari awal tadi, kami akan bantu anda!

 

Seperti sesi-sesi yang lepas, team Infokerjaya yang mana satu badan berkredibiliti dalam membantu puluhan ribu calon peperiksaan SPA lulus dalam exam menerusi ebook rujukan examnya. Kali ini kami akan jimatkan masa anda ulangkaji dengan Rujukan Exam PTD. Macam mana nak dapatkan rujukan ini? Rileks dulu, tawarannya akan dibuka nanti. Tapi cukup kami katakan di sini, rujukan ini menjadi rebutan para calon exam SPA dan sehingga di saat ini kami tak menang tangan reply email menjawab pertanyaan dari calon!

 

Kenapa kami kata anda wajib ada Rujukan peperiksaan PTD?

  • Ianya ebook padat dengan info dan pengalaman daripada calon exam PTD yang lepas.
  • Mengandungi format terkini exam PTD.
  • Mengandungi contoh soalan dan jawapan exam PTD.
  • Mengandungi tips cara menjawab soalan exam PTD.
  • Nota ringkas exam PTD yang akan MENJIMATKAN masa anda ulangkaji.
  • Team Infokerjaya terbukti membantu PULUHAN RIBU graduan lulus dalam exam SPA menerusi testimoni-testimoni yang disediakan.

Tahukah anda? 90% calon exam PTD gagal kerana faktor remeh iaitu tak tahu format soalan? Jadi apa yang perlukan ada dalam Rujukan Peperiksaan PTD. Kami akan up link download rujukan exam PTD ini bila-bila masa saja dari sekarang.

Jadi, sila bookmark https://www.ptdexam.com ya!

 

 

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.