Rujukan Temuduga Pembantu Penguasa Kastam WK19

Assalamualaikum. Jika anda adalah calon temuduga Pembantu Penguasa Kastam sesi 2-14 April nanti, tahniah diucapkan kerana anda telah sampai di laman yang tepat untuk membantu anda lulus dalam temuduga nanti. Anda telah jauh meninggalkan calon-calon yang lain!

Rujukan Temuduga Pembantu Penguasa Kastam WK19

Join telegram Khas Pembantu Penguasa Kastam WK19: https://t.me/kastamwk19

Tahukah anda? Anda bertuah kerana tidak perlu menduduki peperiksaan online seperti mana calon-calon tahun lalu. Anda terus ke temuduga! Tapi ingat, walaupun anda skip exam online dan terus ke temuduga, ia bukanlah semudah yang disangka untuk lulus.

Sebab itu kami di sini untuk membantu anda dari segi persediaan. Bagaimana? Wajib baca artikel ini sampai habis. 5 minit anda ni takkan terbuang sia-sia begitu saja malah anda akan jumpa penyelesaikan masalah anda yang tengah takut nak hadapi temuduga ni.  

Rujukan Temuduga Pembantu Penguasa Kastam WK19

Ingat fakta ini. Anda akan bersaing dengan ribuan calon lain. Jadi persiapan yang jitu harus dilakukan. Jangan risau. Kami akan bantu anda. 

Siapa kami?

Kami adalah Tim Infokerjaya yang telah membantu ribuan calon sejak tahun 2008/09 dan komited membantu sehingga kini. Lebih 73,000 orang graduan telah mendapat manfaat dari Tim Infokerjaya. Anda bakal salah seorang daripadanya.

Jika anda yakin senang-senang saja dapat lepas temuduga Pembantu Penguasa Kastam ni atas sebab-sebab di bawah, anda SILAP!. 

  • Anda rasa mudah sebab ada ‘kabel’ besar yang janji akan loloskan anda dalam interview. Zaman dah berubah beb. Bab-bab kabel ni sangat orang benci sekarang. Fikirkan semula. Halalkah rezeki anda nanti?
  • Anda sangat berpengalaman dan cemerlang dalam jawatan kerja swasta dulu. Jadi anda anggap pembantu penguasa kastam ni kacang jer. Jangan overconfident ye. Makan diri nanti.
  • Anda best student. CGPA 3.5 ke atas. Ni satu lagi kes overconfident yang makan diri. Ramai je best student tak dapat masuk kerja kerajaan tau.
  • Anda dah baca banyak buku fizikal tentang temuduga kerajaan. Dah hadam sangat dah kata anda. Tapi anda kena ingat buku fizikal boleh expired infonya. Teknik temuduga kerajaan kerap berubah dari semasa ke semasa tau. Up to date sikit.
  • Anda memang tengah kerja kerajaan ni. Tapi ingat bos boleh rekemen je tau. Dapat belum tentu.

Takut? Rileks..Kami akan bantu anda lulus temuduga Pembantu Penguasa Kastam dengan cara yang terhormat, tanpa melanggar undang-undang dan semestinya menjimatkan masa anda buat rujukan.  

Kalau 10 tahun dulu mungkin lah betul ada kes kabel-kabel ni. Tapi sejak proses transformasi ambilan kakitangan kerajaan dilaksanakan oleh pihak Suruhanjaya Perkhidmatan Awam (SPA) ianya tidak lagi relevan. Lepas sistem ‘MyRecruitment’ diperkenalkan, proses pengambilan dilakukan dengan lebih terperinci.

Key point: Calon gagal temuduga bukan kerana terlalu banyak persaingan, tapi kerana calon tak tahu cara yang betul bagaimana nak lulus!

Kini anda tak payah pening kepala lagi. Kami tidaklah menjanjikan bulan bintang atau sediakan kabel untuk anda lulus. Kami cuma membantu anda dengan mendedahkan cara yang betul nak lulus. Kami cuma nak bagitahu anda kaedah-kaedah dan teknik-teknik rahsia yang terbukti berkesan yang dapat membantu anda lulus temuduga je. Insyallah………………

Tengok ni, calon yang telah berjaya lulus lepas praktikkan teknik dari kami..

Rujukan Temuduga Pembantu Penguasa Kastam WK19

Rujukan Temuduga Pembantu Penguasa Kastam WK19

Rujukan Temuduga Pembantu Penguasa Kastam WK19

Rujukan Temuduga Pembantu Penguasa Kastam WK19

Ini yang anda perlukan.

Ini yang kami nak dedahkan!

Rujukan Temuduga Pembantu Penguasa Kastam WK19

Tiada rujukan lain untuk jawatan ini. Rujukan ini adalah satu-satunya rujukan yang ada khas untuk jawatan Pembantu Penguasa Kastam WK19.

Ada 3 bahagian penting yang anda akan dapat dengan Rujukan temuduga pembantu penguasa kastam ini:-

Bahagian 1: 
Cara sebenar bagaimana untuk hadir ke sesi temuduga kerajaan. Anda akan didedahkan dengan etika temuduga kerajaan dan yang paling penting adalah yang anda perlu buat dan jangan buat semasa temuduga kerajaan. 
Bahagian 2: 
Koleksi nota padat mengenai Kastam. Ianya akan menjimatkan 8 jam masa anda untuk cari satu persatu maklumat ini. Anda akan diberikan lebih 35 nota ringkas berkaitan kastam dan isu penting yang lain untuk persediaan pantas anda.
Bahagian 3:
25 Soalan dan Cadangan jawapan Khas Kastam. Kami himpunkan khas untuk anda soalan-soalan yang biasa ditanya dalam temuduga untuk jawatan berkaitan Kastam. Koleksi ini akan memudahkan persediaan anda kerana ini adalah antara soalan sebenar temuduga.

Disusun khas untuk edisi 2017! Apa yang akan anda study dalam rujukan ini adalah yang paling latest!

Apa yang paling best? Anda bakal dapatkannya secara PERCUMA! Hanya perlu ikuti langkah mudah di link di bawah ni.

Download sekarang di link di bawah.

***********************************************************

–>> Rujukan Interview Pembantu Penguasa Kastam <–

***********************************************************

Latest Comments

  1. Muhammad hafizan April 5, 2017

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.